.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زنان خانه دار حقوق بگیر می شوند

نامزد دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد که در صورت موفقیت در انتخابات ریاست جمهوری برنامه ای برای حقوق بگیر کردن زنان خانه دار دارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، محسن رضایی عصر دوشنبه در اجتماع مردم مازندران در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری با بیان این مطلب افزود: متاسفانه بانوان تحصیلکرده و خانه دار کشور هیچ گونه امنیت شغلی ندارند بنابراین باید فکری برای این قشر زحمتکش کشور که نقش اساسی در تربیت خانواده دارند انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تربیت بدنی را منحل خواهم کرد و به جای آن وزارت تربیت بدنی ایجاد می کنم ، تا در صورت تخلف این وزارتخانه بتوان وزیر مربوطه در مجلس پاسخگو باشد.

رضایی با اشاره به اینکه مازندران برای من پر از خاطرات شیرینی از دوران قبل و بعد از انقلاب است تصریح کرد: این سرزمین بزرگ مهد پرورش بزرگان و دلاوران است.

وی با بیان اینکه علمای بزرگی در این خطه برای استقلال ، عظمت و پایداری کشور تلاش کرده اند یاد آیات عظام ، روحانی، کوهستانی ، سعادت ، قیومی ، ایازی و هاشمی نژاد را گرامی داشت.

محسن رضایی با بیان اینکه مازندران سرزمین انسانهای عالم پرور است اظهار داشت: متاسفانه به رغم وجود منابع بسیار در استان هنوز سیمای شهرهای مازندران قدیمی و فرسوده بوده و هیچ توجهی برای توسعه شهرهای استان صورت نگرفته است.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیشرفت های کشور در بخش های دفاعی و امنیتی گفت: با توجه به اینکه ایران اکنون به عنوان قدرت اول منطقه در زمینه امنیتی و دفاعی تبدیل شده است اما متاسفانه زندگی مردم و معیشت آنان با مشکلاتی مواجه است.

محسن رضایی با اشاره به اینکه استقلال ایران پس از 300 سال امپراتوری شاهنشاهی هم اکنون در جهان خودنمایی می کند تصریح کرد: هنوز توجه بسیاری از مسئولان و دولتمردان نسبت به جوانان جدی نیست و مشکلات جوانان هنوز به طور کامل رفع نشده است.

به گفته وی مشکلات جدی در اقتصاد کشور وجود دارد که باید انقلاب عظیمی در اقتصاد صورت گیرد.

محسن رضایی همچنین در مورد موضع ایران در سیاست خارجی گفت: آمریکایی در حضور ایران در منطقه می ترسند .

وی با بیان اینکه پتانسیل های فرهنگی و عقیدتی بسیاری در کشور بواسطه کم توجهی به حوزه فرهنگ به فراموشی سپرده است خاطرنشان کرد: باید فکری برای حل مشکلات کشور صورت بگیرد.

محسن رضایی با بیان اینکه کشور برای تحول و توسعه بیشتر نیاز به مدیریت های جدید دارد افزود: در دولت ائتلافی از همه اقوام و نخبگان برای اداره کشور استفاده می شود.

وی با بیان اینکه دولت ائتلافی فرصت مردم را بیهوده تلف نمی کند افزود: به طور قطع در صورت پیروزی ام در انتخابات ریاست جمهوری در سال چهارم فعالیت ریاست جمهوری ام ندای اینکه برخی نگذاشتند برای کشور کار کنیم را سر نخواهم داد.

محسن رضایی با بیان اینکه دهه اول انقلاب، اخلاق، ارزشها ، دین و بسیاری از خصوصیات مدیریت اسلامی وارد سیاست شد افزود: متاسفانه پس از جنگ اخلاق در سیاست گم شده و بداخلاقی ها و کم راست گویی ها در کشور صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: باید فداکاری ، اخلاق انسانی را در کشور ایجاد کرد ، تا حکومت اخلاقی زمینه ساز توسعه و آبادانی کشور باشد.

محسن رضایی با تاکید بر اینکه دیگر شعارهای بدون عمل تاریخ مصرفی در کشور ندارند افزود: همانطوری که با توکل به خداوند و اتکال به مردم خرمشهر قهرمان آزاد شد همین مردم می دانند تورم و گرانی را از جامعه رفع کنند.

به گفته وی مدیریت اجرایی فعلی کشور نمی تواند سیاست های کشور را به تنهایی پیاده کند بنابراین برای حل مشکلات کشور نیاز به استفاده توان همه افراد برای اداره کشور خواهد بود.

وی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به عقب ماندگی های بسیاری در استان مازندران افزود: متاسفانه 300 هزار تن برنج در انبارهای استانهای شمالی در حال نابودی است اما برخی افراد دولت با وارد کردن برنج به داخل کشور کمر کشاورز را شکستند.

رضایی گفت: در صورت موفقیت در انتخابات دهم آینده مانزدران را با توسعه توامان صنعت، کشاورزی ، توریست ، علم و فناوری پیشرفته خواهیم دید.

وی با اشاره به برخی اقدامات دولت نهم در مورد توزیع یارانه ها گفت: یارانه ها را به سمت تولید می بریم و کاری می کنیم که دانشجویان استان پس از فارغ التحصیلی شغل آبرومند و مرتبط با رشته خود پیدا کنند.

محسن رضایی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه کشورهای غربی، آمریکا و اروپا و طی 30 سال گذشته تمام تلاش خود را برای اندازی نظام اسلامی ما به کار گرفته اند ، اظهار داشت: طرح براندازی جمهوری اسلامی ایران به این زودی ها در ذهن غربی خطور نخواهد کرد.

وی همچنین گفت: سهم تعیین شده در دریای خزر برای ایران باید افزایش یابد.

همچین با حضور در مسجد شکوهی ساری نماز جماعت مغرب و عشا را اقامه و با مردم جنوب شهر گپ و گفت صمیمی داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.